Description

Krótko i treściwie.

15 osobowy skład zawierać musi 2 bramkarzy, 5 obrońców, 5 pomocników i 3 napastników. Budżet na start to 100 baniek – po rozgrywkach grupowych dostajemy dodatkowe 5 milionów.

Wartości zawodników zmienią się po rozgrywkach grupowych.

Ilość zawodników z jednej reprezentacji. 3 w trakcie rozgrywek grupowych; 4 do ćwierćfinałów; 5 od ćwierćfinału; 6 na półfinał i 8 na finał.

Zmiany. W trakcie jednej rundy możemy zmienić kapitana (Przykład: Cavani zagra za 2, na drugi dzień opaskę możemy przełożyć na Ronaldo, na trzeci na Lewandowskiego. Powrotu do opaski nie ma). Możemy również ręcznie zmieniać niegrającego piłkarza. Zasady są identyczne jak w przypadku fantasy Ligi Mistrzów. Oprócz zmian, powiedzmy manualnych, w grze są również zmiany automatyczne działające jak te w FPL, czyli podstawą zmiany z automatu jest zachowanie formacji z trójką obrońców.

Transfery. 1 na rundę w trakcie rozgrywek grupowych. Dzika karta zaraz po grupach. 3 darmowe transfery przed 1/4 oraz 5 darmowych przed 1/2 i 5 darmowych przed finałem. Hit kosztuje minus 4. Zachowane transfery się nie sumują – nie można mieć 2 FT w rozgrywkach grupowych. Oprócz dzikiej karty po grupach mamy dodatkową dziką kartę w trakcie całego turnieju.

Chipsy. Maximum Captain – z automatu wybiera jako kapitana naszego najlepszego zawodnika w rundzie; odpalamy go na początku danej rundy i czekamy, kto z ostatecznie wybranej (łącznie z ręcznymi zmianami) jedenastki da najwięcej punktów. Bench Boost – działa identycznie jak w FPL; punktuje jedenastka plus czterech zawodników na ławce, i podobnie jak Maximum Captain uruchomiamy go na początku danej rundy. Jeden chips na kolejkę.

Deadlajn – pozwolę sobie wkleić gotową tabelkę:

Punktacja:

  • wyjście na boisko – 1 punkt
  • 60 minut na boisku – 2 punkty
  • bramka bramkarza lub obrońcy – 6 punktów
  • bramka pomocnika – 5 punktów
  • bramka napastnika – 4 punkty
  • asysta – 3 punkty
  • CS bramkarza lub obrońcy – 4 punkty (min. 60 minut na boisku)
  • CS pomocnika – 1 punkt
  • wywalczenie karnego – 2 punkty
  • spowodowanie karnego – minus 2 punkty
  • zmarnowany karny – minus 2 punkty
  • obroniony karny – 5 punktów
  • kolejne dwie stracone bramki (obrońcy/bramkarz) – minus 1 punkt
  • żółtka kartka – minus 1 punkt
  • czerwona kartka – minus 3 punkty
  • 3 sejvy bramkarza – 1 punkt
  • samobój – minus 2 punkty

Serie rzutów karnych do punktów się nie liczą.

Możemy założyć aż 20 prywatnych mini lig. Nie ma natomiast limitu na udział w prywatnych mini ligach.

Start zabawy wyznaczony został na 7 czerwca, o czym poinformujemy osobnym wpisem.

Pierwszy sezon poza TOP10k. Czas na rewanż!

Description

Zapisz się na newsletter, bądź na bieżąco!

Bez spamu!